Zprávy ze čtvrtka

2. 6. 2011

Dnešní ráno nás prvně nevzbudil přímý svit sluníčka, čímž pádem jsme všichni "hajali" minimálně o hodinu déle

Snídaně: rohlíky, máslo, borůvkové a višňové džemy, nutella.

Dnešní dopoledne jsme strávili plánováním diskotéky, poté jsme se vydali do nedalekého lesa, kde jsme vystavěli lesním skřítkům přístřeší od drobných stavení k megalomanským architektonickým skvostům , silničky, autíčko, dokonce i maskované kasárna.

Oběd: vývar s rýží, vepřové na paprice s houskovým knedlíkem

Po obědě nás za velkého skandování a poté vřelého mávání opustila naše Šárka Ač na první pohled docela "v poho", opět se probudila s teplotou. Šárko, uzdrav se brzy a my Ti ty medaile PŘIVEZEME!!!

Odpolední klid vystřídal pěší výlet do vesničky Orlické Záhoří, vzdálené cca 3,5 km od Penzionu. V turistickém informačním středisku jsme zakoupili ......... (jééé, pššššt, možná se mezi zakoupenými položkami najde i nějaký suvenýr z cest pro naše blízké ), v Hotelu Kunštát jsme si všichni dali zmrzlinové poháry (mandarinkový, jahodový, broskvový či míchaný) nebo horké maliny se zmrzlinou. Na cestě zpět jsme zavítali do nedalekého Polska! Zkoušeli jsme si skoky "Do Polska", "Do Čech", zadívali se do Divoké Orlice a pak jsme se pochodem (ve stylu levá-pravá-seno-sláma-cukr-káva-limo-náda) svižně vrátili do Penzionu, kde na nás již čekaly Boloňské špagety, tentokrát o hodinu dříve než obvykle, protože ještě máme před sebou opekání buřtů.....

Po večeři se s námi rozloučil i Jirka, protože si pro něj přijel jeho tatínek, se kterým mají od zítřka jiný, rodinný program na víkend

**************************

Teď je právě chvilka po šesté hodině a my jsme se rozdělili do pracovních skupin: děvčata mění jídelnu na diskotéku, jedna polovina kluků hraje venku fotbal a druhá připravuje dříví na oheň a až oheň zažehnou, sejdeme se pospolu v altánku a ve svitu plamínků si pomalu začneme uvědomovat, že něco krásného pomalu končí .......

Filipovi

(Hanušovi, 2. 6. 2011 19:45)

Celému týmu švp přejeme krásný zbytek pobytu a děkujeme za nadstandartní péči o naše děti.Ahoj Fildo ,dnes jsem začal chystat to překvapení ,to budeš koukat!!!!!!! Dík za pohled ,jseš veliký spisovatel!!!!!:):)
Zítra přejeme všem šťastnou cestu domů.

Přání

(Ivana Gibišová, 2. 6. 2011 19:10)

Tak už jdeme do finále....teda jdete. Přeji příjemnou večerní zábavu, bezproblémové balení zavazadel a hlavně šťastnou cestu domů.
Jsem ráda, že jste si dali něco dobrého, doufám, že i ta naše šetřilka.
Markétko, děkujeme za pohled, dnes dorazil-Klárka ho hned celý oslintala(asi samou láskou). Je už mnohem čilejší než byla před týdnem, ale naproti ti ještě nepřijde-radši si odpočine v kočárku.
Už se tě nemůžeme dočkat.
Díky všem za zprávičky a fotky a bohatý program.

Pro Domču

(Dita Hercíková, 2. 6. 2011 18:32)

Ahoj Domčo, fotky jsou moc pěkné, každý den se díváme co jste zase nového prováděli :-). Dnešní diskotéku i zbytek dne si užij a zítra už se uvidíme. Všichni se moc těšíme (nejvíc samozřejmě Adélka :-)). Děda ti vzkazuje, že už dozrál hrášek, takže se ho budeš moct konečně pořádně nabaštit.